Vrátenie tovaru a reklamácie
Vaša spokojnosť je pre nás prioritou. Ak zakúpený produkt nevyhovuje vašim predstavám, neváhajte nám ho vrátiť. Obratom vám peniaze vrátime alebo produkt vymeníme za iný. Nezabudnite využiť náš systém na reklamácie alebo postupujte podľa uvedených inštrukcií nižšie.
Návod na vrátenie alebo reklamáciu produktu:
Kedy je možné produkt vrátiť?
1. Poškodenie pri doprave
Ak si všimnete poškodenie produktu počas dopravy, ihneď nám zašlite fotku balenia a poškodeného produktu na email reklamacie@vintessia.sk. Bezodkladne vás budeme kontaktovať s podrobnosťami o ďalších krokoch. Dôležité je odoslať e-mail do 48 hodín od prijatia zásielky, pretože na neskôr nahlásené reklamácie nebude braný ohľad. Vrátiť poškodený tovar späť nie je potrebné.
Existujú určité výnimky z pravidla vrátenia tovaru:
Produkty vyrobené na zákazku nie je možné vrátiť, avšak v prípade zjavných chýb tlače alebo poškodení z našej strany je možná ich reklamácia. Patrí sem:
- Tlač osobných fotografií na výrobu orazu na dreve alebo plátno
- Výroba obrazu na mieru
- Rámovanie vyrobené na mieru
Pre viac informácií prosím navštívte našu stránku s obchodnými podmienkami.
2. Poškodenie produktu do 24 mesiacov po kúpe
Došlo k poškodeniu produktu, napríklad v dôsledku vystavenia slnečnému žiareniu? Zašlite nám email s fotkami poškodeného produktu na reklamacie@vintessia.sk a my vás budeme informovať o ďalšom postupe. Záruka neplatí pre škody spôsobené neopatrným zaobchádzaním alebo mechanickým poškodením.
3. Nesplnené očakávania
Ak vám produkt nepasuje, či už farbou k vášmu gauču alebo tematicky do interiéru, vráťte nám ho a my vám vrátime peniaze. Produkt zabaľte bezpečne, aby nedošlo k jeho poškodeniu pri doprave (ideálne v pôvodnom obale), a odošlite na dole uvedenú adresu.
Vrátenie produktu do 14 dní od nákupu znamená refundáciu ceny produktu. Po 14 dňoch od nákupu dostanete späť len cenu produktu, pričom dopravné náklady budú vašou zodpovednosťou.
4. Nesprávny alebo chýbajúci produkt
Dostali ste iný produkt, než ste objednávali, alebo vám v zásielke chýba niektorý z objednaných produktov? Ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti. Zašlite nám fotku doručeného produktu na email reklamacie@vintessia.sk a my vás kontaktujeme s ďalšími inštrukciami.
5. Produkt nízkej kvality
Obdržali ste produkt nízkej kvality alebo je obrázok nejasný? Zašlite nám fotku produktu na email reklamacie@vintessia.sk a my vás budeme okamžite kontaktovať ohľadom ďalšieho postupu.
Ako správne zabalíť a vrátiť produkt?
Pri vrátení tovaru sa uistite, že je adekvátne ochránený a zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas transportu. Najlepšie je použiť pôvodné balenie, v ktorom bol produkt doručený.
Prosíme, vyplnte formulár a potrebné kroky pre vrátenie tovaru stlačením tlačidla "Vrátiť objednávku" na spodku tejto stránky. Skontrolujte vypnené údaje ako bankové spojenie, e-mail, meno a pod. pre bezproblémovú refundáciu.
Refundáciu za produkt vykonáme do 14 dní od prijatia zásielky v nezmenenom stave na našom sklade.
Adresa pre vrátenie tovaru:
Prosíme, označte zásielku viditeľným štítkom a pošlite ju na adresu:
VARIODOOR, s.r.o.
Stará Prievozská 2
82109 Bratislava
Ak potrebujete vrátiť alebo reklamovať tovar, máte možnosť využiť aj odberné miesto, odkiaľ budú zásielky zasielané späť do nášho skladu skupinovým spôsobom. Využitím tejto možnosti pokryjete len náklady na poštovné vo vašej krajine.
Zásielku na uvedenú adresu môžete odoslať pomocou ktoréhokoľvek dopravcu.
VARIODOOR, s.r.o.
Stará Prievozská 2
82109 Bratislava
Formulár pre vrátenie.
Aby sme uľahčili proces reklamácie alebo vrátenia tovaru, použite prosím náš reklamačný formulár. Formulár môžete vyplniť online a odoslať e-mailom, alebo ho vyplniť ručne a zaslať poštou spolu s vráteným tovarom na adresu uvedenú vyššie.